Subject: Kooskõlastustaotlus - Saku valla tänavavalgustuse rekonstrueerimine Kiisa asula
From: Pääro Erki <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Oct 2024 10:30:26 +0300

Tere!

Vastavalt Elektrilevi OÜ tellimusele koostab AS Connecto Eesti tööprojekti
„Saku valla tänavavalgustuse rekonstrueerimine - Kiisa asula“

Projektis on planeeritud rajada 0,4kv maakaabel liini riigitee

Manuses väljavõte projektist ja allkirjastatud taotlus.

Palume kooskõlastust projektile

Lugupidamisega

Erki Pääro

Projekteerija

AS Connecto Eesti

Tuisu 19

Tallinn

+37256810940

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.